Zoeken in deze blog

donderdag 11 januari 2018

Vesper sweater #test1,2,3

GRATIS werd grondig getest & goedgekeurd!


Het nieuwe patroon van Bel'etoile kwam als een geschenk uit de hemel. 


Haar nieuwe sweater testte ik maar al te graag want dit model is net iets wat dochterlief cool vindt: oversized, pofmouwen, & comfortabel!

Je moet natuurlijk wel weten dat tijdens de vakantie de stapels rokken en kleedjes in de kleerkast blijven liggen want dan komen 'ravot'broeken tevoorschijn omdat ravotten in de tuin & bomen zoveel beter lukt met kledij die tegen een stootje kan. Zelfs de stof zal haar kattenkwaad verbergen
 want vlekken vallen nooit op.  #ideaalalsjehetmijvraagt


In een mum van tijd zat deze sweater in elkaar.
Heb jij nog één uurtje tijd over?
Ja?


De mouwen springen onmiddellijk in het oog!
Vind je ook niet? 



patroon: GRATIS vesper sweater/dress - bel'etoile 
stof: bedrukte sweaterstof 

Ook klaar om 2018 sportief in te zetten?
Groeten MaZella



5 opmerkingen:

  1. Zalig!
    Staat je dochter echt super, wat fijn dat ze de sweater leuk vindt!
    Bedankt voor je mooie blogbericht!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze trui wil ik ook wel eens uitproberen! Coole foto's! De juiste outfit op de juiste plaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supercoole trui! Helemaal zoals de dochters het nu graag hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, mijn dochter werkt jouw lijstje vrolijk in rok/jurk af, ik moet er niet aan denken om haar in een broek te hijsen ;). Maar hé, gelukkig denkt jouw dochter daar anders over!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke en mooie trui! Ik heb de Vesper helemaal bovenaan het stapeltje nieuwe patronen liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH