Zoeken in deze blog

woensdag 31 januari 2018

Een specialleke!!!

Een jongen met goud en zilver.


 MaZella is de laatste maanden in topvorm op naaigebied.
(Nee, vraag me niet om 10 kilometer te lopen want dit kan ik echter niet!)
#methetschaamroodopdewangen

Toen ik deze week mijn fototoestel zocht om overbodige gegevens te wissen - want het was dringend tijd en die taak stel ik altijd te lang uit - kwam ik dit pareltje van Zonen 09 tegen, namelijk de Theo.
Dit zalige hemdje is ondertussen een klassieker geworden als er jongens in jouw huis rondlopen.
Toch blijf ik er naar grijpen want het zit steeds als gegoten rond mijn manneke zijn lijf.
Waarom veranderen als het goed is?



Kerstmis (ja, ja, je leest het goed) werd dus gevierd in stijl... met goud & zilver!



Die kleine & subtiele details.... daar viel als een blok voor!
Hecht jij daar ook belang aan of skip je die eruit wanneer je op die specifieke plaats komt in de handleiding?




Geraken jouw naaisels af en toe ook niet op tijd op je blog?
Hoe pak jij dat aan?
Tips zijn méér dan welkom!



patroon: Theo - Zonen 09
stof: katoen - Framalo (reeds uitverkocht)
knopen: Framalo

6 opmerkingen:

  1. Mijn hart roept ook alweer enkele dagen naar nog eens een Theo! De zoon weet dat heel erg te appreciëren, hopelijk nog steeds nadat iemand op school hem zei dat hij precies op 'Boma' lijkt :-(
    Met dit subtiele stofje zou ik zeker nog mogen afkomen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik naai sneller dan Ik blog vrees Ik... 😣 Maar Ja wie zegt dat je je daarover Moet schuldig voelen? Ik denk dat je eerfer rode wangetjes hebt van duchtig te werken achter je machine ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet op tijd? Wie zegt dat dit te laat is? Laat jouw hoofd niet op hol brengen. Dat hemdje is super mooi en dus 'tijdloos'!

      Verwijderen
  3. Chique! Ik maakte al eens een Theo voor mijn neef, en hoop er ooit een te maken voor mijn ventje. Voorlopig houdt hij de boot af, maar je weer nooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een geweldig mooi exemplaar!!! Super!!

    Bij mij gaat dat met periodes, soms krijg ik alles kort na het afronden van het project op de foto en op de blog, soms blijft het een beetje liggen... zoals nu ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog nooit een Theo gemaakt, moet ik bekennen, maar wie weet komt daar snel verandering in. Tof stofje trouwens!
    En je nieuwe bloglook ziet er alvast tof uit op de smartphone, maar ik zal toch later eens wat beter moeten komen zien van op de laptop ...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH