Zoeken in deze blog

dinsdag 2 januari 2018

Feestelijke glitters voor allebei!

Ik ging op verkenning en ontdekte iets tofs!


Al meerdere malen zag ik bij haar & haar prachtige twinning creaties. 
Ze waren zo mooi dat keer op keer mijn bekkie het toetsenbord belandde. 
Ik zou en wou dat ik dit ook wel eens wou proberen. 
Nooit nooit zeg ik al een hele tijd niet meer, nee, wat ooit komt het er toch van. 
Ik ken mezelf maar al te goed. De ideale stof vond ik gewoonweg nog niet. 
Ik wou enkel een stof gebruiken die ons allebei goed zou staan.  
En ja...zomaar uit het niets kwam de perfecte stof langs mijn neus voorbij.  
Het geluk zit soms in een klein hoekje.  


Het laatste patroon van Compagnie M, de janne dress, werd gecombineerd 
met de Rachel rok uit de La Maison Victor.    Dit vrouwelijke patroon rolde reeds 
meerdere keren (hier & hier) vanonder mijn machine wat eigenlijk wel handig was 
want zo gaat het naaien net iets vlugger! #nevernotsewing 
Zo kon ik onmiddellijk aan de slag ipv maten opmeten, patroon aanpassen, en blablabla.... 
Ik ging zonder  - of met niet iets minder - stress het nieuw 'naai'jaar in!






stof: framalo - jacauard 
patroon: Rachel rok - La Maison Victor
              Janne dress - Compagnie M


Veel naaiplezier in 2018🍸!
groetjes MaZella


8 opmerkingen:

  1. Toffe twin! Ook voor jou veel naaiplezier in het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat rokje staat je super mooi! Love this twinning!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties!! De stofkeuze past inderdaad voor allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moh, ik ben toevallig ook net een twinningprojectje aan 't afwerken hier - iets heel anders wel! Staat jullie goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, jouw outfit is suuuuper mooi! Staat je geweldig! De Janne jurk is uiteraard ook heel mooi. Ideaal twinning materiaal, die stof! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kei tof gedaan! Ik zie dat dat jacquard stof is, zo ziet ze er niet uit vind ik! Heel tof, en inderdaad perfect voor allebei!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH