Zoeken in deze blog

zondag 7 januari 2018

mama, da is bère sjiek

Beren uit het hoge Noorden!


Ik was mijn zoon, op het vlak van naaien, even uit het oog verloren en dit sinds november!
 Een schande, een echte schande.  
Och, ja... een jongen heeft precies minder kleren nodig dan een meisje of ben ik helemaal verkeerd? 
Is het misschien wij, de vrouwen, die nooit genoeg kleren kunnen hebben?  
Dat kan natuurlijk ook een reden zijn dat ik meer naai voor haar dan voor hem.


Ik ging, eindelijk, aan de slag met het all-round patroon van Zonen 09 namelijk de Billie. 
Het werd een Billie vol coole ijsberen, een stoere versie.

Tijden & smaken veranderen en zijn kledingmaat duidelijk ook. 
Waar is de tijd gebleven dat ik maatje 98 zocht op het radarblad? 
Toen leek alles nog wat ik naaide koddig en werd het als schattig bestempeld maar nu... 
hoort hij liefst die 3 woorden niet in één zin anders draaien die oogjes rond in zijn oogkassen! 
#mamatoch






stof: Nosh fabric
patroon: billie - zonen 09

Foto's en kleren werden met veel moederliefde gemaakt dat ... 
Heeft u er ook zoveel van genoten als ik?


#iknow #flatlaysewingisnotperfect #keepitsimple #stannel


groeten
MaZella

5 opmerkingen:

  1. Oh, ik ben ook met een inhaalbeweging voor zoonlief bezig, oeps ... Mooie Billie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt beresjiek! Ik ben verliefd op dat stofje! Lap, ik ging deze maand geen stof kopen eh, maar deze... oooooooh <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo tof!! Ik moet hier ook al opletten dat ik stofjes cool en stoer noem ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohja, ik naai standaard ook minder voor zoonlief, maar dat maakt mijn naaiplezier er niet minder op. Ik vind zelfs dat hij ook enthousiaster is dan dochterlief ;). Schoon aanwinst, dat vind ik er van!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH