Zoeken in deze blog

vrijdag 26 januari 2018

Copy paste omdat het moest!

Zo moeder, zo dochter!


Ik zal er moeten aanwennen dat mijn dochter mijn 
zelfgemaakte kledingstukken uit de Burda Style ook wel hip begint te vinden voor zichzelf.
 Bepaalde kledingstukken vallen bij die 'tiener'dochter ook wel in de smaak 
maar ik vind het nog niet kunnen dat ze precies dezelfde keren draagt als ik.  
Misschien kleed ik mij te jong voor mijn leeftijd?
Zou goed kunnen, hahahaha!
#alsjaniditmaarnietleestwantanders ... ...


Eigenlijk vind ik dat ze te snel groot wordt en dat doet mijn moederhart geen goed... 
De tijd glipt precies tussen mijn vingers zonder dat ik het allemaal goed besef!
Mohow, niet trunten (zoals ze zeggen in West-Vlaanderen). 
Ik mag eigenlijk blij zijn dat ze mijn naaisels nog hip vindt. #kindcontentmamacontent


Het gratis patroon, de vesper sweater, van Bel'Etoile werd onder handen genomen.









patroon: vesper sweater - bel'etoile versus Burda Style 
stof: chat chocolat 

8 opmerkingen:

  1. Te jong kleden voor jouw leeftijd... Neeh! Wat je maakt is prachtig en staat jou iedere keer weer goed.
    Dees is ook een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik moet er gewoon aan wennen dat mijn kleine meid stilaan groot wordt ...

      Verwijderen
  2. Kei-leuke sweater!
    Ik zou het echt als een compliment bezien dat de dochter je kleren zo leuk vindt, ik hoop dat mijn dochter er ook nog zo over gaat denken binnen een paar jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. idd... ik mag content zijn :) ! och, geniet nog maar van die kleine meisjes rond je want eerlijk gezegd worden ze veeeeeel te vlug groot!

      Verwijderen
  3. Hihi, de angst van elke mama denk ik... een dochter die te snel groot wordt. Prachtig alweer, deze sweater!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH