Zoeken in deze blog

donderdag 31 maart 2016

Sporty girl!!! # burda # zonen09

 Een schot in de roos!



Ik kreeg een zalig zacht stofje in mijn handen geduwd.... zo eentje waar je direct verliefd op bent. 
Er bestaan mensen met een goeie 'stoffensmaak' en die zijn dan nog eens eigenaar van een stoffen- winkel. Een ideale combinatie als je het mij vraagt.  De eenvoud van dit lapje daar viel ik voor. 
Een pijltje hier en een pijltje daar, ja, ik vind het geweldig.
  

Ik ben de laatste tijd erg lui op het gebied van patronen, net zoals hier!
Een aangepast patroon uit de lade halen is echt pure luxe, puur genieten.
Je weet dat er geen aanpassingen meer moeten gebeuren & dat het onmiddellijk als gegoten zal zitten.
Mijn vorige sweater was ook een schot in de roos. Kijk/klik maar eens!


Ja, de kenners herkennen onmiddellijk die short. Inderdaad het is een Pim van Zonen 09!
Ik hoor je al denken: 'allé, een short voor jongens die wordt gemaakt voor meisjes'!!!
INDERDAAD!  
Ik vind dit patroon ECHT geweldig en dit zowel voor mijn dochter als voor mijn zoon. Zoek maar eens, als je tijd hebt op mijn blog, dan zul je zien dat dit patroon al veel werd gemaakt & dus echt zijn geld waard is! Mocht dit patroon nog niet in je bezit zijn...ik hoop dat ik je overtuigd heb.


 


Deze tenue is perfect om te dragen tijdens de vakantie. 
Niet te strak rond het lijf, nee... lekker sportief dat is het!



Even een 'detail'foto van de tailleband!






stof: Hotstof
patroon trui: burda style
patroon broek: zonen 09

11 opmerkingen:

  1. Heel leuk en dat zal heerlijk zitten! De grijze details maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof en inderdaad die details zijn zo leuk!
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof en comfortabel én een mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een creatieve duizendpoot zoals jij mag al eens patronen hergebruiken aangezien ze er telkens zo anders uitzien! Leuk comfygerief voor de dochter! Je brengt me op ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi :) Ik vind de Pim short eigenlijk leuker voor meisjes dan voor jongens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel zomers en comfy! Ik moet er ook aan beginnen, aan die planning van zomernaaisels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Doet me eraan herinneren dat ik ook eens werk maak van enkele pims voor deze zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kei tof! Die schuine details zijn helemaal fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schuine delen: love it! Helemaal mijn ding. Mooie stof en mooie combo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw! En inderdaad, mooi voor jongens én meisjes, dat patroon! De stofjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH