Zoeken in deze blog

vrijdag 27 februari 2015

MaZella ontmoet Grace!

Stoer versus super soft.

Ik koos voor dik.
Ik koos voor zacht.
Ik koos voor een print.
Ik koos voor La Maison Victor.
Ik koos voor Grace.







 

Het lijkt precies dat de rits scheef zit maar gelukkig is het niet echt zo.
Het kleed ligt neer en geeft een vertekend beeld





En de print? 
Ja, die loopt mooi door.  Dat was nog de grootste klus. Millimeter voor millimeter werd alles netjes aan elkaar gespeld en genaaid. Lang leve de litsdraad.

En de zakken en de middenvoornaad? 
Die liet ik weg. Mijn stof is nogal dik. 
Zakken op de taille ... dat ging echt niet mooi zijn.  Ik zou die toch nooit gebruiken maar het blijft wel een mooi accent als je stof iets minder dik is dan die van mij.


patroon: grace jurk - LMV
stof: stoffenspektakel

Ik lees graag jullie reacties!
Tips zijn ook meer dan welkom.


Je kunt mijn kleed ook vinden in de LMV van mei-juni 2015

18 opmerkingen:

  1. Wauw! Staat je heel goed!
    Ik ben fan van de Grace en van het stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique! Je maakt echt mooie dingen voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mijne was oké, tot ik het beleg er aan stikte.
    De halslijn "staat" en ik heb even geen zin meer om er iets aan te doen. ;-)
    Jouw versie is een pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je koos een prachtige stof voor dit meer dan geslaagde Grace jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Ik vind je Grace jurk geweldig mooi. En dat stofje zou ik ook meepakken, moest ik het zien liggen. Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ge-wel-dig! Staat je super en wat een lijntje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow heel mooi en helemaal FAN van de stof en de rits!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super mooi! De combinatie van het patroon en de stof vind ik echt geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zal je graag dragen, zalig modelletje! Het staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie jurk. Leuke combinatie van de stof met het patroon en de rits. Groetjes Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige jurk en hij staat je echt super! Ik zei het je reeds vrijdag, maar echt: CHAPEAU!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai; in het boekje zei het me weinig, maar als ik al die mooie uitwerkingen zie kan ik niet anders dan het ook aan mijn naailijstje toe te voegen.
    Een prachtig jurkje en het staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is deze jurk mooi geworden! Vraag, heeft u de jurk ingenomen op de zijnaden? Deze lijkt smaller te vallen ( mooier) dan in het blad. Ik hoor het graag.
    Groetjes uit Nederland

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja. Idd wat ingenomen :) ik val enorm in op mijn rug. Kleedjes zijn mooier om mijn lijf als ik de wijdte wat aan pas bij de middenrugnaad.

      Verwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH