Zoeken in deze blog

woensdag 18 februari 2015

100% Julia...dat klinkt niet slecht en het woord KORTING ook niet!

Zachter dan zacht!

Ik kreeg de kans van deze webshop om de stofjes van Froy & Dind te testen.
Ja, daar zeg ik geen nee tegen!
Opnieuw een uitdaging én die neem ik met beide handen vast.
Onmiddellijk deed ik mijn laptop open om
wat opzoekwerk te verrichten. Toen kwam ik op een
toffe en vintage webshop terecht.
Het stuk dat mijn het meest boeide was dat deze shop Belgisch is maar ook ecologisch & duurzaam te werk gaat.
Broodnodig want dagelijks kunnen we onze impact
op onze planeet verkleinen.
Ik was overtuigd! Op naar de volgende stap.

Een leuk patroon vinden was ook niet moeilijk.
Een toffe vintage sweater dat wou ik maken.
Ik pinde er al een heleboel en droomde dan stilletjes van mijn eigen versie.
Nu werd het tijd. Tijd om iets te doen met de stoffen van Froy en Dind.

Ik maakte de basisversie.
Klinkt niet echt speciaal hé .... maar de zachtheid 
van de stof maakt er een topversie van.
Het GOTS certificiaat hebben ze zeker verdiend.

Wil jij ook, net als ik, een Julia sweater maken?
Wil jij ook, net als ik, een stof van Froy en Dind onder je naaimachine stoppen?
Wel dan heb ik goed nieuws!!!!
Heel goed nieuws! 
Ja, jij bent een trouwe lezer en omdat je regelmatig mijn blog blijft bezoeken wordt het tijd dat ik eens iets terug doe.
Vind je ook niet?
Ik mag al mijn lezers, opnieuw, korting aanbieden.
Koop je stof, van Froy en Dind, bij Framalo dan krijg je  15% korting!
Geef bij het bestellen de kortingscode 'mazella'  in
en onmiddellijk wordt de prijs herberekend.
Veel naaiplezier!


Allé, verwen jezelf eens want eenmaal je deze zachte stof hebt gevoeld ben je verkocht.
Ik besef nu pas dat ik goed werk maak van mijn voornemen: meer naaien voor mezelf!
Op naar meer.

Er ligt, in mijn naaikamer, nog een stapeltje klaar van dit prachtig biologisch katoen.
Tijd dus om dit blogbericht af te ronden en  tijd vrij te maken om te naaien!!!

10 opmerkingen:

  1. Mooi! Die combinatie geel met blauw is echt heel leuk! Ik neem eens een kijkje in die webshop. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mijn kleuren en die stof ziet er prachtig uit! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie selfish sewing, moet je meer doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap! Ik vind dit één van de mooiere Julia's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, de combinatie van die mooie stof met dat okergeel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze blogpost vond ik zo tof dat ik deze sweater in dezelfde stof voor mezelf gemaakt heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze blog vond ik zo leuk dat ik dezelfde sweater in hetzelfde stofje gemaakt heb voor mezelf!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH