Zoeken in deze blog

zondag 22 februari 2015

JULIA and the spring!







Laat de lente maar komen!


Iedereen krijgt zin om te naaien met 'lentestofjes'.
Ik zie al vaak, op het internet, creaties met zomerprints.
Stoffen met bloemen, libellen, vlinders,... noem maar op!
Dringend tijd om ook de handen uit te mouwen te steken
EN die frisse kleuren onder mijn machine te duwen.




Nogmaals Froy en Dind.
Zoals in mijn vorige blogbericht.
Deze keer een Julia sweater voor dochterlief.
Ja, dochters verdienen iets extra.
Omdat ze zo lief zijn zeker???




Ik maakte voor haar een uitgebreide versie:
- knopenpat aan beide schouders
- buidelzak




Wat ben ik content dat ik me 'waagde' aan deze versie.
Het is af.
Het is geslaagd.
Het is prachtig.
Al zeg ik het zelf!!








Mijn stoffenkast kreeg, tussen het naaien in,
ook een opruimbeurt
Die werd helemaal uitgemest.
REDEN????
PLOTS schoot me te binnen dat ik
een ietsiepietsie ribbelstof had liggen.
Eentje dat perfect zou passen bij
de stof van Framalo.
Man, ik brak bijna mijn benen tijdens
die heuse zoektocht, hihihi!!
Het was meer dan de moeite waard.



Weet je... om parels te vinden moet een mens nu eenmaal wat moeite doen.


Hebben jullie ook een pareltje liggen dat zou passen bij Froy en Dind?
PERFECT!
Kijk gerust eens rond bij de 100%  biologische stoffen.
Je krijgt 15% korting als je een stof van Froy en Dind hebt besteld.
Gebruik de code 'mazella' en de prijs in je winkelmand wordt onmiddellijk herberekend.







Dit zijn, alvast, mijn favorieten.

Artdeco blue artie blue elephant red

Laat maar horen wat jouw favoriet is en wat je wil mee maken.






Laat gerust een berichtje na.
Ik lees graag wat jullie ervan denken en/of vinden.

10 opmerkingen:

  1. wat een mooie trui! prachtig stofje! zou het te doen zijn met een gewone naaimachine?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nstuurlijk, Marlies!
      ik naai álles eerst m e gewone huishoudmachine. daarna overlock ik alles. jij kunt zigzaggen hé... zal ook lukken. zeker weten.

      Verwijderen
  2. Heb hier de voorbije week ook nog 2 julia's in elkaar gezet. Love it, zo'n snel-klaarprojectjes! Post volgt nog. Jouw combinatie is helemaal top en met Froy & Dind kan het nooit fout lopen... Heb hier ook nog te verwerken stofjes in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo een trui zou ik ook wel willen hebben! :) Ik hou van de Froy&Dind stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Precies waar ik gisteren aan dacht, een lente-Julia... Na het zien van jouw versie heb ik hier nog meer zin in! Erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi hoor. En de lente mag nu wel komen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi hoor. En de lente mag nu wel komen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtversie!
    De stofjes zijn allemaal prachtig, zucht...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH