Zoeken in deze blog

zondag 1 maart 2015

Het gras is groener aan de overkant!!

Ik hoop het toch dat het gras groener zal zijn. 
Al heel lang kijk ik uit naar 8 maart.
Een voor-of namiddag vertoeven tussen verschillende webshops.
Snuffelen in alle hoeken.
Allerhande stoffen vastnemen.

Beselare... HERE I COME!!!!
De lege Platse wordt de volle Platse, hihihihi.


Altijd als ik eens stoffenwinkel of - beurs bezoek is alles (goed) voorbereid.
Ik neem steeds de nodige kopies. 
HEEL HANDIG!
Op die manier weet ik steeds hoeveel stof ik moet aankopen.
Ook op voorhand weten wat je wil maken vind ik superbelangrijk.
Zo koop je niet om te kopen!! 
Als je dan eventueel een vraag hebt over een patroon of ontwerp 
kunnen de verkopers, over het algemeen, je veel beter helpen.
Gericht zoeken brengt, persoonlijk, rust tijdens mijn bezoek aan die 'drukke' plaatsen.


Ik hoop...
-  leuke damesstoffen te vinden
- stoere mantelstoffen te zien
- dat ik overvallen wordt door al dat moois
- de patronen van Zonen 09 te vinden
- dat er niet geduwd en getrokken wordt, hihihi
- dames te zien met zelfgemaakte kledij aan
(ik doe dit zeker!!!!)



Hoe doen jullie dat?              
Treffen jullie ook de nodige voorbereidingen?


Dankzij deze dame en haar collega's kunnen wij, nu, zondag snuffelen tussen de stoffen. 
Dus... een dikke proficiat aan de organisatoren!!!!



1 opmerking:

  1. hey leuk om te zien dat je ook naar de beurs komt. De 2 dames die dit organiseren zullen blij zijn als ze dit lezen. ikzelf zit niet in de organisatie maar ga er zondag wel met heel veel plezier mijn steentje gaan bijdragen om te helpen en uiteraard om te kopen ook. Tot zondag

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH