Zoeken in deze blog

zondag 24 april 2022

Zalig!

 Fabric launch!

Vandaag deze week ligt de nieuwe Fibre Mood, editie 18, in de winkelrekken. 

Feestje!

Het is een editie op U tegen te zeggen want het staat boordevol hippe en trendy patronen.  

 Voor ieder wat wils.

                   Ik mocht van Fibre Mood één van hun nieuwe stoffen uittesten (Polytexstoffen

en Mettler trakteerde met bijpassend naaigaren.       

  Hoe zalig is dat zeg! 




De groene broderiestof, dat was liefde op het eerst gezicht 

en ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn keuze.

Het was een zalige stof om mee te werken en die verwerkt, op de koop toe, nog eens heel gemakkelijk. 

Een aanrader, als je het mij vraagt.





Ik koos om de Elisa blouse te maken, net als Eva. Puur toeval!

Dit patroon zit vlug in elkaar want dit patroon rolde al eens vanonder mijn naaimachine.

Deze keer verlengde ik de zoom met 4 cm. Gewoon omdat het zo beter in mijn broek blijft zitten.






stof:  broderie 
patroon: Fibre Mood - Elisa blouse editie 9





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH