Zoeken in deze blog

dinsdag 22 maart 2022

Leah!

Workwear!


Een jumpsuit!
Ik maakte gebruik van een stevige katoenen stof die precies gemaakt werd voor zoiets.
Het staat stug maar net niet te stug. Ideaal, als je het het mij vraagt.



aanpassingen:
Het bovenlijf zat direct perfect, net zoals anders zit de 38 goed voor mij.
De broek, daar heb ik wel wat aan moeten sleutelen. 
Met plezier soms ik het even voor jou op:
- de broekspijpen werden versmald: ter hoogte ven de hoogte maar ook vanaf de knie tot aan de zoom.
- de zoom van de broek werd extra omgezoomd zodat je geen overlockgaren 
ziet als ik mijn broek oprol.
- ter hoogte van de middenrugnaad nam ik ook een 0.5 cm weg zodat de broek 
beter rond mijn zitvlak zat.

Dan denk ik.... had ik niet beter een, van de broek, een 36 doorgetekend?
Maar weet je, ik heb veel bijgeleerd en ik heb er een toppatroon bij!
Hoe cool is dat?



 

patroon: Fibremood - Leah 
stof: Fabric Sales - stevig katoen


1 opmerking:

  1. Super mooi vind ik 'm. Stoer en vrouwelijk tegelijk.
    Je schoenen zijn ook tof erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH