Zoeken in deze blog

dinsdag 3 mei 2022

Geplooide mouwen!

Wanda


Direct was ik verliefd op Wanda.
Die mouwen, waaauw.



Het patroon werd aangepast, dat is duidelijk voor wie de Wanda al zag passeren op het internet.
Het voorpand kreeg een ware facelift.

Wat deed ik precies? 
- de halsuitsnijding werd rond ipv een V-hals: zelf gewoon hertekenen
- er werden plooien toegevoegd, 4 in totaal
Voeg extra papier toe aan je patroon door in je patroon te knippen en dit op de plaats waar je een plooi wil. Ik deed deze stap 2 keer want ik wou meerdere plooien. Elke plooi is in totaal 6 cm breed.
Je halslijn ziet er plots raar uit maar alles komt goed wanneer je die extra toegevoegde waarde weg zal plooien.  Als je dit patroondeel op je stof legt neem dan zeker voldoende tekens anders zal het resultaat niet netjes zijn.  Strijken is de boodschap!
- de hals werd afgewerkt met een biaislint




Ook zin gekregen om je Wanda aan te passen?
Vergeet dan zeker niet om een foto door te sturen want ik zie natuurlijk graag wat jullie hebben gemaakt.








Fijn dat je even kwam kijken.
Groeten van MaZella





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH