Zoeken in deze blog

zondag 16 mei 2021

a jacket for teenagers

 copy & paste!


Online shoppen doet kopen of beter gezegd: doet mij naaien! #hahahaha


Wanneer dochterlief deze jas in een webshop zag, 
kreeg ik direct de toestemming om zoiets na te maken. 
Ik tekende de kleinste maat door voor mijn bijna 13-jarige tienerdochter.


Het was een patroon om u tegen te zeggen!
Reverskraag, lange mouwen, knoopsgaten, opgestikte zakken, dubbel stiksel en polsboorden... 
Met al deze patroondelen was ik natuurlijk een heel eind zoet!
Maar het was de moeite waard, al zeg ik het zelf.




Fijn dat je even kwam kijken!
Natuurlijk hoor ik graag wat jij ervan vindt!


patroon: LMV - Vicky shacket 

stof: Stoffengalerij - corduroy mint



6 opmerkingen:

  1. Wat een tof jasje!
    Mooie kleur en super leuk in ribstof.
    Ik snap wel dat je dochter daar blij mee is.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. blijkbaar is dit een echte hit!!!
      dankjewel voor je compliment

      Verwijderen
  2. Toffe jas, krijg meteen zin om er zo eentje te maken voor mijn jongste kleindochter van 13! Goed gewerkt, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Do you need a Loan?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for Money to enlarge your business?
    I think you have come to the right place.
    We offer Cash at interest rate of 2% no matter your location
    Interested people should please contact us on For
    immediate response to your application, Kindly reply to us at (Whats App) number:+919394133968
    patialalegitimate515@gmail.com Mr Jeffery

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH