Zoeken in deze blog

woensdag 21 april 2021

Joy for joy!

 Comfortable dress.



Zoals je kunt zien spring ik een gat in de lucht en de reden is Joy!
Deze casual & comfortabele jurk is op mijn lijf geschreven.
Bij de eerste pasbeurt wist ik onmiddellijk dit wordt een toppertje.
Zo'n toppertje dat nauwelijks de kast zal zien. 
Begrijp je wat ik bedoel?
 



Opnieuw een sprong in de lucht want het patroon zat ook direct als gegoten.
Ik nam enkel één cm weg op de heupen. Valt goed mee hé!
Die koordstopper is handiger dan ik dacht. 
's Avonds als je buikje wat boller wordt na het eten dan verschuif je
gewoon die koordstopper en onmiddellijk voel je je een stuk gemakkelijker.
Allé, ik vind dat toch! #hahahaha


Heb jij oog voor details?
Ja? Wel dan heb je hoogstwaarschijnlijk gezien dat er iets blinkt op mijn jurk.
Ik toverde nog eens mijn metalen tijgerpin tevoorschijn.
Een klein detail maar toch... het geeft een speelse toets aan het geheel.






Fijn dat je even kwam lezen.
Met veel plezier lees ik je reactie!

Groeten van MaZella.





patroon: Joy - Fibre Mood editie 14
stof: Sewing loft - French terry 

2 opmerkingen:

  1. Do you need a Loan?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for Money to enlarge your business?
    I think you have come to the right place.
    We offer Cash at interest rate of 2% no matter your location
    Interested people should please contact us on For
    immediate response to your application, Kindly reply to us at (Whats App) number:+919394133968
    patialalegitimate515@gmail.com Mr Jeffery

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH