Zoeken in deze blog

donderdag 27 mei 2021

Girls just wanna have SUN!



Stoffen, je moet ze weten te vinden.
Ik ben, persoonlijk, dol op stoffen met een unieke print of stoffen met structuur.
Stoffen die je doen wegdromen bij de eerste glimp, dat zijn de mooiste.

Deze broderie stof, dat was liefde op het eerste gezicht: de kleur, de print... een voltreffer!


Dit topje is ideaal voor als het zonnetje schijnt.
Verlang jij ook, net als ik, zo naar die mooie zomerdagen?

Deze stof verwerkt gemakkelijk, de gaatjes vormen totaal geen probleem!
Niets voor bang voor te zien, het schuift ook vlot onder je naaimachine.


aanpassingen:

Via DEZE LINK kun je lezen wat ik precies heb aangepast.
In deze Tilda zit geen split want mijn hoofd geraakt er zo gemakkelijk in en uit!


Fijn dat je even kwam kijken. 

Ik lees met veel plezier jouw reactie!



patroon: Tilda Top - La Maison Victor
stof: Sewing loft - broderie



 

8 opmerkingen:

  1. Ik ben ook superfan van de kleur. Het past ook goed bij je gezicht. Je straalt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik merk het zelf ook dat dit een goed kleur is voor mij

      Verwijderen
  2. Ik ben ook superfan van de kleur. Het past ook goed bij je gezicht. Je straalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur, mooie structuur.
    Staat je heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Do you need a Loan?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for Money to enlarge your business?
    I think you have come to the right place.
    We offer Cash at interest rate of 2% no matter your location
    Interested people should please contact us on For
    immediate response to your application, Kindly reply to us at (Whats App) number:+919394133968
    patialalegitimate515@gmail.com Mr Jeffery

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH