Zoeken in deze blog

donderdag 23 april 2020

Geplooid & gestreken!

Ik leg er de plooi in!



Soms heb je patronen die je slecht één keer maakt
omdat ze niet bij je passen of omdat je misschien geen positieve feedback 
kreeg toen je het voor de eerste keer paste.
Herkenbaar?


Gelukkig hoort dit patroon daar niet bij.
Ik ben dol op deze broek want hij zit al gegoten.
Precies alsof hij alleen voor mij werd ontworpen, zalig gevoel!
Ik ben al toe aan mijn derde versie, ja ja, je leest het goed.
Benieuwd hoe mijn eerste of mijn tweede Harper eruit zag?


Ik deed deze keer geen aanpassingen aan het patroon want het stond reeds op punt.
Als je wil weten welke aanpassingen ik precies heb gedaan dan kun je dit hier vinden.




 Die broek zit gewoon zalig!
Ideaal om mee te fietsen of te wandelen.


Fijn dat je even kwam lezen.
Natuurlijk hoor ik graag wat jij van mijn creatie vindt.
Misschien heb je nog tips voor mij?
Groeten van MaZella




patroon: Harper - La Maison Victor - april 2018
stof: Framalo - jeans met stretch 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke broek!
    Ik ken het model niet; ga eens even een kijkje nemen bij LMV.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo'n patroon hebt dat je helemaal geperfectioneerd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH