Zoeken in deze blog

dinsdag 28 mei 2019

Waterige lijnen!

Doe voor mij maar een polootje!

Toen ik  6 jaar geleden startte met avondles 'mode' wou ik iets moois leren naaien voor mezelf. 
Het internet stond vol met mooie creaties en al die topblogsters wakkerden het vuur in me aan.
Ja, ik wou eigenlijk gewoon een hele kleerkast vol met zelfgemaakte kleren die perfect zaten!
Dat was mijn doel en ik denk dat ik er aardig in geslaagd ben.
#alzegikhetzelf


Mijn zoonlief krijgt het minst van allemaal.
Het is niet dat ik niet wil naaien voor hem maar ik heb gewoon 
minder het 'ja' gevoel bij jongenspatronen. Herken jij ook dat gevoel?

Ik greep terug naar een reeds veelvuldig gebruikt patroon.
Zie hier: versie 1 - versie 2  - versie 3 


DE Liam polo!
Dat is, volgens mij, een zalige polo om te naaien en te dragen.





🚩 NAAIDATE 🚩


Heb je zin om samen met mij, en enkele andere naaisters, een ganse dag ongestoord te naaien?
Er zal geen strijk staan die roept om gestreken te worden.
Er zullen ook geen kinderen zijn die zullen vragen om samen een spel te spelen.
Kortom een zalige rustige dag!

Ben je toevallig thuis op vrijdag 5 juli  en vrij tussen 10u. & 16u.?
Schrijf je dan als de bliksem in want er zijn slechts enkele plaatsen beschikbaar.
Veerle van Framalo, te Houthulst, zorgt over de middag over lichte lunch
Als dat geen luxe is dan weet ik het ook niet meer.
Je betaalt slechts 10 euro voor een zalig dagje vol naaiplezier.


Bedankt om even te komen piepen!
Groetjes van MaZella



patroon: Liam polo - La Maison Victor
stof: Framalo -jens blauw


13 opmerkingen:

  1. Helaas op kamp met leerlingen. Had je graag eens ontmoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet lukken! Prachtige polo, met speciale knopen en al!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof poloshirt! Zelf vind ik het nog altijd geweldig leuk om voor mijn jongens te naaien, zeker in combinatie met naaien voor mezelf :)

    En ja! Ik wil er graag weer bij zijn! Limburg is bij deze vertegenwoordigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof, zowel de polo als de date! Ik voegde alvast toe aan mijn agenda en sukkelde wat om mij te registreren, maar het is gelukt! Yeah!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spijtig dat ik niet kan die dag want het lijkt me wel tof om je eens te ontmoeten.
    Verder uiteraard een mooi afgewerkte polo, leuk met die lijntjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toppolo! Wij zitten die dag in Frankrijk met de jongste... Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH