Zoeken in deze blog

maandag 13 mei 2019

Sporty style!

Ik duik in de kraag!

Tieners en zelfgemaakte kledij!
Ze ontwikkelen stilaan een eigen stijl.
Die tieners weten verd* goed wat ze willen.


Ik had een sportieve jurk gemaakt voor mezelf met als gevolg dat ze ook zoiets wou. 


Toen ik door mijn naaitijdschriften bladerde, op zoek naar een tof patroon,
 kwam ik deze Mel jurk tegen. Een sportieve jurk met een heuse knuffelkraag.
Dat is gewoon ideaal om nu te dragen want in België is het weer niet zo fantastisch!
#regenregendaarkanikniettegen





Meer moet het niet zijn.
Een jurk waar ze vrij mee kan spelen en bewegen maar die toch nog hip oogt!
#missiegeslaagd


Aanpassingen:
* Verstevig de plaats, met plakvlies, waar je de nestelogen in zult inslaan anders scheuren ze er uit.
*De lengte, van het papieren patroon, vond ik perfect waardoor ik de zoomboord niet nodig had.
*Het rugpand werd versmald met 2 cm aan de zijnaad tot op niets naar de oksel.
*Aan het voorpand veranderde ik niets.



Fijn dat je even kwam lezen!
Groeten van MaZella



patroon: mel sweaterjurk - La Maison Victor jan-febr 2019
stof: Stofopzolder - punta di roma
lint: uit eigen voorraad



2 opmerkingen:

  1. Ik ben geen grote fan van colourblock toestanden, maar deze jurk vind ik érg mooi, helemaal tienerproof♥

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH