Zoeken in deze blog

woensdag 28 februari 2018

Lentekriebels! Meen je dat nu echt?

Geen weg terug!


Als je eenmaal die frisse kleuren opnieuw hebt aangeraakt is er geen weg terug meer. 
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan: bye, bye lieve winter


Ik ging deze keer opnieuw aan de slag met mijn eigen ontwerp.
#mijntweevoetenblijvenopdegrond
Ooit komt het patroontje online - dat hoop ik toch - want ik kreeg al hulp aangeboden
van enkele getalenteerde naaimadammen en daar ben ik erg dankbaar voor.



Deze keer gebruikte ik sweaterstof die niet vlot doorvalt 
waardoor het jurkje een sportievere en stoerdere look krijgt.

De hals werkte ik, ook deze keer, af met een dunne strook uit dezelfde stof
die ik achteraf doorstikte met een tweelingsnaald nr 2,5/75.




patroon: eigen creatie  (link naar mijn eerste versie)
stof: sweaterstof met zachte binnenkant



6 opmerkingen:

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH