Zoeken in deze blog

woensdag 7 maart 2018

Wadde? Op citytrip gaan om een patroon aan te kopen?!

Over landgrenzen heen tot in Saint Avertin!



Een Franse jurk voor MaZella.
#unerobe  
#unechemisier


De uitstap, naar de virtuele winkel van  Maud ,was meer dan de moeite waard!
Kende jij haar al? Al ooit eens een patroon bij haar gekocht?
Nee, wel dan moet je dit eens doen want je zult het je zeker niet beklagen.

Ik viel als een blok voor deze romantische en vrouwelijke Oxanne jurk.
Op het eerste gezicht lijkt het niet zo'n speciaal maar eenmaal 
ik de rug had gezien, van deze jurk, was ik helemaal verliefd op dit patroon. 
De knopenrij en vorm van de ruguitsnijding vond ik onmiddellijk fantastisch.






Dit is een van de weinige patronen waar ik quasi niets aan moest veranderen. #vreugdesprong
- de mouw zette ik 0.7 cm verder in: zo kreeg ik meer schouderbreedte
- het rugpand verhoogde ik met 2 cm omdat ik die net iets te diep vond voor mezelf
- de lengte... daar zal ik nog een mouw aan passen want ik vind het net 3 cm te kort.

tip: als je de mouwen net iets te lang zou vinden
- wat ze ook zijn -
dan kort je het mouwdeel best in met 3 cm.
Het is even wennen maar het heeft wel iets...


Vond je die citytrip, die ik deed, de moeite waard?
Ga jij je ook eens wagen aan een patroon van haar nu je mijn versie zag?

Groetjes, MaZella.



stof: soepele stof
knopen: Veritas

3 opmerkingen:

  1. ik vind dit echt een super mooi jurkje. ook sexy. het doet wat denken aan de jaren 60. echt een toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Het is een toppertje dat patroon van Maud.

      Verwijderen
  2. Dat kleedje is echt wauw, zou ik mij ook wel aanschaffen! Het patroontje van Bel'Etoile is besteld, mooie versie heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH