Zoeken in deze blog

woensdag 23 augustus 2017

Is Jeans nog steeds in?

Twee vliegen in 1 klap!



Ik schuimde eerst het internet af op zoek naar kleedjes met strepen.  Dat ik een eentje zou maken stond al héél lang vast, bij het kopen van deze stof, maar hoe ik de strepen zou positioneren dat wist ik nog niet! Die gestreepte lap werd in alle richtingen gezwierd tot dat ik er 100% zeker van was!


Die v-afwerking onder de oksel & die afgeronde brede zoom vind ik, persoonlijk, nog altijd een hippe manieren om kleding af te werken.  Het oog wil ook wat! Ik weet van mezelf dat ik niet de meest baanbrekende naaister ben dus deze categorie is me waarschijnlijk het meest op het lijf geschreven.
 Wist je dat dochterlief wordt ook al iets strenger als ze naar mijn creaties kijkt?  
Ja, kleine meisjes worden groot! #ietstesnelalsjehetmijvraagt












Een jurk is leuk maar een topje erbij is natuurlijk nog altijd toffer en dit vooral als je op reis vertrekt.
Het achterpand werd gemaakt uit met zijdezachte stof waar een kleine glinstering in verweven zit.
Het voorpand werd geplooid waardoor de pluimen precies bewegen.#optischbedrog







patroon: lieveke & zus - erny's dresses - neem zeker eens een kijkje
stof: stoffenspektakel - jeans en veren 
        zijdezachte grijze stof -  gekregen van een hele lieve dame 
                                     


Veel leesplezier!
MaZella



6 opmerkingen:

  1. Heel leuke jurkjes, allebei, maar het lijnenspel vind ik erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertoffe jurk maarja met streepjes heb je altijd een voorsprong in mijn ogen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je inspireert mij! Ben al tijdje aan het zoeken, overwegen, nadenken voor een streepjesjurk.
    Wauw deze is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Streepjes zijn precies "in" ;). Ik blogde toevallig deze week ook over enkele streepjesjurken. De t-shirt met de veertjes vind ik anders ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij de eerste foto's verwachtte ik een jurk voor jezelf!! Dat was ook mooi geweest natuurlijk :)

    Je dochter heeft geluk: een prachtige jurk en een geweldig mooie top!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH