Zoeken in deze blog

dinsdag 8 september 2015

Uit onverwachte hoek!

Dit had ik echt niet zien aankomen!!




Ik voelde met Emma & Mona of Laurence van P'titmonstres of.... 
ja, één van die andere GROTE madammen waar velen naar op kijken! 
Hoe komt het dat ik me eventjes zo voelde???
Ik kreeg een mail en het was een erg toffe mail van Hotstof!


Valerie vroeg of ik zin had om een stofje te testen. 
Keuze genoeg! Ik mocht kiezen uit een mooi  pakket kwaliteitsstoffen.
Een grote GELUKZAK, dat ben ik!!!

Je moet weten dat ik niet zo gemakkelijk keuzes maak ( ~ ik ben een echt weegschaal).
Niet dat ik mijn horoscoop, in tijdschriften, lees want zulke dingen geloof ik niet 
maar soms... ja... hebben sommige sterrenbeelden duidelijke trekken.


Nu, ik kom terug bij het begin van mijn verhaal.
Een sweaterstof, dat koos ik.
Mijn dochter draagt zo graag die Julia sweater
(Wie heeft ze besmet met het 'Juliavirus'? Haar mama zeker???)
Dus vond ik dat ik maar een tweede versie moest maken voor haar
want haar eerste was echt geslaagd!

Een zalige sweaterstof.
Ze glijdt perfect onder mijn machine en pruttelt NOOIT tegen.
Een echte droom om mee te werken & zeker om te dragen!!!!



Deze keer maakte ik de trui met de kraag die overlapt.
Het geeft een 'vrouwelijke' toets maar blijft toch speels genoeg voor een kind.




Ja, varkentjes hebben ook honger!
Vooral spaarvarkens die zijn ECHT gulzig.
Gelukkig hebben wij altijd speelgoedgeld in huis om die schrokop te voederen.


patroon: compagnie M - julia sweater
stof: hotstof






Nu we toch bezig zijn over stoffen....
Dit zijn alvast mijn favorieten uit haar webshop.

Spark yellow
tricot (klik voor de link)
Gebreide stof grijs-zilver draadje
gebreide stof

Vogel lichtblauw

16 opmerkingen:

  1. Gave sweater en gevraagd worden om een stof te testen moet zeker cool aanvoelen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!!

    En iets maken met een stofje om te testen is toch net iets spannender he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, jij gelukzak!!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, toffe trui en hoe cool, seg, dat je mocht testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh hoe leuk! Hoop ik ook ooit eens mee te maken! Leuke Julia in een heel mooi stofje! Hier blijft het ook een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap! Kan me zo inbeelden dat je zat te glunderen na die mail :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een eer!! Kan wel geloven dat je dolblij was... En het resultaat: super! Echt een toffe Julia!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als dat geen eer is! Super mooie sweater in een héél mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n mailtjes wil elke naaiblogster wel krijgen denk ik, super! Mooie creatie ook en leuke stof! Ik ga eens rondneuzen op de webshop. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie trui! en leuk he, zo'n mailtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, ik vind het stofje niet terug op de website :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het lijkt me een heel eer als je een stofje mag testen!Je hebt er een coole Julia van gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als je zo'n mooie spullen maakt met die stofjes, zal je nog wel eens mogen testen ;-)! Het is je gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een eer! Je maakte er in ieder geval een leuke Julia sweater van. Hier vroeg de dochter laatst ook om een extra Julia exemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH