Zoeken in deze blog

donderdag 24 september 2015

Liebster Award!

Het is leuk om herkend en erkend te worden.  
liebster2


Allemaal vinden we het leuk om positieve reactie te lezen of tips te krijgen na het posten van onze creaties.  Elke dag (ja, ELKE dag) snuffel ik rond op Bloglovin' en geloof me er loopt heel wat talent rond op deze aardbol.

Op deze Engelse vragen (die ik knipte en plakte naar mijn blog) moet ik een eerlijk antwoord geven van sasibeau
Daar gaan we dan!

What is the one thing you always wanted to do but never got the chanse for?
Op wereldreis gaan... dat staat echt bovenaan op mijn lijstje. Zorgeloos de wereld verkennen en dit maanden lang. Het moet zalig zijn maar met een carrière en een gezin is dit natuurlijk niet meer haalbaar.

What is your favorite piece in your and your housemates closets?
Oh, ik heb favoriete stukken om thuis te dragen: een legging  & dikke kousen
dochterlief: lili gaat naar het strand => patroon van 'de schatkaart'
zoontelief: zijn lewistrui met caravans op

Where do you want to get on a vacation?
Frankrijk is perfect voor mij: rust & natuur

What is the first thing you will buy if you ever get a billion dollar/euro/…?
oh, eerst en vooral zou ik aan mijn familie en dierbare vrienden een stuk geven want met zoveel geld kan ik niet gelukkiger worden. Wat ik wel graag zou hebben is een vakantiehuis aan de zee maar niet in ons Belgenland hoor! Zo eentje waar je met vrienden/familie samen naar toe kunt trekken tijdens de vakanties. Mocht er nog geld overblijven dan koop ik nog een jacht om samen de wereldzeeën te verkennen.

What is you favorite serie on TV/internet/DVD?
ik kijk zelden tv en volg dus eigenlijk niets.

What is your favorite book?
schaduw van de wind 

If you have a day to yourself what would you do?
naaien!!!!!!!!

If you may chose in wich city in the world you could live where do you want to live?
ik ben nogal een plattelandsmadammeke dus ik zou blijven waar ik ben! Op een dorp kent iedereen iedereen. Helemaal anoniem wonen/leven zou niets voor mij zijn. Ik loop graag in m'n dorp omdat ik weet dat ik wel altijd iemand tegen kom waar ik een babbelke kan tg doen. Zalig!!

What was the moast irritating question you ever got from a stranger?
gelukkig nog niet meegemaakt

What is youre favorite sport?
badminton, alhoewel ik de laatste tijd geen tijd heb (lees: maak) om te sporten! ja, en dit zeg ik met schaamrood op de wangen.

What will you do if you found the fountain of yought?
jeugdigheid? het verdelen onder iedereen want jong blijven is waar we toch allemaal van dromen hé!


Deze mensen kies ik omdat ze iets durven, weten wat ze willen en dit tonen met hun creaties.
Mix it - Make it
spurrewubsie
l'etoile de MarCel
lieveke en zus
s.sews


Voilà, mijn taak zit er al bijna op enkel nog mijn 11 vragen op jullie loslaten!
Hier ga ik dan!

- Wat is je beste eigenschap?
- Hoe denkt je familie over je blog?
- Wat doe je om te ontspannen?
- Wat is jouw grootste culinaire mislukking?
- Wie is jouw grote voorbeeld en waarom?
- Welke blogpost (uit je eigen blog hé) moeten we zeker lezen?
- Welk boek moet ben je momenteel aan het lezen?
- Wat is je favoriete drankje als je op een zonnig terras zit?
- Hoeveel uur zit jij achter je naaimachine per week?
- Post een foto van je laatste creatie.
- Wat is je favoriete webshop?


4 opmerkingen:

  1. Leuk he, zo'n award krijgen :)

    En ik vind het ook altijd fijn om weer wat meer te weten over de bloggers natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook altijd leuk om dingen te weten te komen en zeker de niet voor de hand liggende dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet nog steeds bekomen van je nominatie ... bedankt!!!!! ... ondertussen vond ik eindelijk de tijd om te antwoorden op je vragen. Vele groetjes!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er mee bezig :-), speciaal voor jou se!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH