Zoeken in deze blog

zondag 20 september 2015

Pattern test # 4 Ik trek een streep onder dit leuke avontuur.

Ze gaat vanaf nu gestreept door het leven!!!


Er zat nog een pakje in de bus met een stofje...
Een mooi verpakt pakje met een toffe stof erin.
Zo'n mooie kwaliteit: stevig & zacht. 
Perfect voor dit patroon!


Ik kreeg, elke keer, als mijn dochter dit kleed aan had
hƩƩl veel complimenten.
"Dit heb je niet zelf gemaakt hƩ?!"
"Amaai, waar heb je dit pareltje gevonden?"
"Wat een mooi zwierig kleedje heb je daar aan?"
"Die kleuren zijn fantastisch".
De kleuren.... zijn inderdaad fantastisch nog veel schoner in het echt dan op foto!
Zelf mijn ventje zei, onmiddellijk, toen ze het aantrok  "dat is nu een keer een schoon kleedje".
Ja, dat is nu een keer klinkt misschien negatief maar ....
ik maak nog mooie jurkjes maar dit was duidelijk zijn favoriet.






 Zoek de zijnaad in het bovenstuk :) !!!




 



stof: stof op zolder 
patroon: lili gaat naar het strand - de schatkaart


5 opmerkingen:

  1. Weer zo'n mooie. Ik ben gek op streepjes, leuk effect zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stofje!! Ben geen fan van het kraagje, maar dat is smaak natuurlijk. Heel leuk jurkje verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijk kleedje is dit.Tof dat je het stof mocht testen,is heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH