Zoeken in deze blog

zondag 2 februari 2014

Gig jurk van La Maison Victor

Mijn huidig project  is bijna af! 'Bijna af' wat hoor ik dat graag.
Ik kan het dan niet laten om al eens te loeren naar een volgend naaiproject.
Het leven bestaat uit plannen maken en dromen hebben... en toevallig of niet ik: ben daar  net goed in!

Deze gig jurk uit dit tijdschrift  vind ik gewoonweg fantastisch! Op en top vrouwelijk!
Het losvallende model dat voor iedere gelegenheid past zit (volgens het tijdschrift) fantastisch en heerlijk comfortabel... ik hoop het!!


stof : stoffen verkempinck te Oostende
Wie heeft dit pareltje al gemaakt?
Hoe pakten jullie dit aan?
Waarop moet ik letten?
 ... ...


Dit wordt mijn stof voor de gig jurk!
Het lijkt op satijn maar het is iets dikker van structuur en het voelt in ieder geval zijdezacht  en warm aan.



Laat gerust een berichtje na...
- met jouw mening
- met jouw ervaringen
- met jouw opmerkingen
- .. ...






Grrrrrr................ ik laat deze jurk even rusten!! De framilastic werkt niet mee!!  Ik las een rustpauze in voordat ik mijn stof verknoei. Hoewel ik ECHT geen zin heb in pauze!



Welke naaister ben jij eigenlijk?
Achteraan in La Maison Victor (pagina 159) staat er een leuke uitleg. Ik wou deze even delen met jullie.


dit ben ik.... alles wordt gelitst en gedriegd

5 opmerkingen:

  1. ik val ergens tussen zuinige en luie naaister. Ik neem patronen over, maar geef alleen knipjes, rijg niets, en knip op goed gevoel mijn 1cm naad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha , ik doe dat identiek zoals Mama Saartje !!
    Heb nog niets uit dit tijdschrift gemaakt . Het eerste dat op de planning daarvan staat , is de sweater voor mannen met rits . En dan die mannenbroek ... valt het op dat er nogal schaarste heerst in mannenpatronen ? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yep ook hier een zuinige naaister <)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Keep on writing, great job!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH