Zoeken in deze blog

donderdag 13 februari 2014

Burda 9747: pyjama voor kinderen

Toen ik een tijdje geleden naar 't Stoffenhuys Paulette (Oostende), ging zag mij zoontje daar deze stof van Timeless Treasures liggen in de rekken.
Hij was direct fan! Ik was echter niet zo snel te overtuigen maar hij keek me zooooo lief aan, met zijn zachte blauwe ogen, dat ik zijn vraag niet kon weerstaan!



Ja, een échte jongen die dol is op auto's!

pyjama: bovenstuk









detail van de kraag (met litsdraden)




5 opmerkingen:

  1. Zijn die knopen in de vorm van een auto of zie ik da lik mis?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het zijn inderdaad lichte blauwe auto's! Hij mocht ook deze keer zelf zijn knopen kiezen!

      Verwijderen
  2. Moa ja zeg, zo tof die knoopjes en ook het pyjamaatje zit hem als gegoten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk heeft ie, ik ben ook fan van het stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd... ik moet hem ook gelijk geven ;) Het is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH