Zoeken in deze blog

donderdag 27 februari 2014

Eventjes tijd om te stemmen?

Door even op deze LINK te klikken kom je onmiddellijk op de juiste pagina!
-> klik op het woord 'stem'
-> klik (please, als je wil) op mijn jurk. Meestal moet je wel naar beneden scrollen voordat je mijn eigen creatie ziet!

Het kleedje kostte me bloed, zweet & tranen.
De jurk is volledig gevoerd.
2 gouden ritsen, in het voorpand, geven de jurk meer uitstraling.
Het is een EIGEN ontwerp!!!

Alvast bedankt!!!!








3 opmerkingen:

  1. Ik heb gestemd....omdat ik het een enige jurk vind.
    Goed bedacht en gemaakt en je koos een kleur die buitengewoon goed bij je haarkleur past.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn stem heb je!!! Succes!! Ik hoop dat je harde werk beloond wordt :-) !! Knap gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH