Zoeken in deze blog

dinsdag 29 december 2020

I must have flowers, always, always.

 Colors and flowers!


Madame MaZella zat eindelijk nog eens achter haar naaimachine

en ze probeert zich van haar mooiste kant te laten zien. #knipoog



Deze ultramooi viscose is een streling voor het oog, een echte parel.

Deze lap stof verwerkte zo gemakkelijk waardoor ik bijna ging wegdromen

 terwijl ik aan het naaien was en zo, eventjes maar, waande ik 

mij in een covid-19vrije wereld. #hahaha



Viscose roep ik, persoonlijk, uit tot DE stof want wat werk ik graag met deze kwaliteit 

en daarbovenop draag ik die stof nog eens het liefst van allemaal.

De Feliz is een vrouwelijke jurk  maar die toch nonchalant genoeg oogt 

en dit komt door de optreklusjes bij de mouwen. 



aanpassingen:

Man, deze jurk zit gewoon perfect!

Ik durfde het bijna niet te typen want dat klinkt enorm stoeferig en dit woord past niet bij mij.   

Welgemeende complimenten aan het team van Fibre Mood want dit patroon is gewoon top!


       Ik paste enkel de zoom van het voorpand aan. 

Het patroon is, aan de zoom, iets te recht voor mij waardoor mijn rokdeel 

niet perfect evenwijdig zou hangen met de vloer.  

Dus, ik moet elke keer bij de patronen van Fibre Mood het voorpand 

verlengen met 2 cm, van MV tot op niets naar de zijnaad.

Merk je dit ook op bij jou? Doe jij net hetzelfde als ik?











Fijn dat je even kwam lezen en natuurlijk hoor ik graag wat jij van deze creatie vindt.

Groeten van MaZella.


stof: The sewing loft - viscose

patroon: Feliz - Fibre Mood editie 12



3 opmerkingen:

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH