Zoeken in deze blog

woensdag 24 juli 2019

Sunset.

Zeg nooit nooit!


Sunset, wat een mooie naam voor een patroon.
Onmiddellijk denk ik aan zulke mooie warme zomerdagen, zoals deze week,
waar je 's avonds de zon echt in de zee ziet zakken.  
Waarschijnlijk is dat iets wat heel veel wordt gefotografeerd net omdat het zo fantastisch mooi is.
#avondrood



Op het eerste zicht toen ik, vorig jaar, door het tijdschrift bladerde, vond ik dit patroon maar niets.
Het model oogde ruim. Net iets te wijd voor mijn lichaam.
Nu, juli 2019, kruiste deze editie terug mijn pad 
en plots zag ik wat ik toen helemaal niet zag: opties en mogelijkheden
#eureka



 aanpassingen:
- de broek werd met 17 cm verkort: weg met die omgeplooide zoom
- de broekzakken maakte ik ook 2 cm korter
📷Mijn broekzakken zitten goed verstopt omdat de print mooi doorloopt
zo worden die haast onzichtbaar. #zoekwally




Ook zin om zo'n Sunset Short te maken dan moet je deze video zeker eens bekijken.
Veel naaiplezier!


Fijn dat je even kwam lezen.
Groeten van MaZella




stof: print / strechkatoen - Framalo
        strepen / linnen - Stoffenspektakel
patroon: Sunset short - La Maison Victor 2019





3 opmerkingen:

  1. Heel leuk. Ik heb hetzelfde met die short denk ik, vorig jaar vond ik die helemaal niets en nu begin ik toch overtuigd te geraken, alleen ben ik er nog niet aan begonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ligt hier ook klaar om te knippen voor mezelf nadat ik de Selen's voor de dochter maakte! super toffe en gemakkelijke shorten lijken mij dat en met de juiste stofkeuze kan je daar een heel andere look mee geven dan in het tijdschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe shorts.
    Ik maakte een soortgelijke short. Draagt heerlijk met deze temperaturen.
    Er volgen er vast nog meer!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH