Zoeken in deze blog

donderdag 11 juli 2019

camouflagetechniek!

Alles-in-één-outfit.


Mijn naaimachine neemt dit jaar geen verlof  & dit hadden jullie hoogstwaarschijnlijk al opgemerkt. 
Een druppeltje olie en een goeie poetsbeurt, met de luchtdrukspuit, zal haar hopelijk 
een enorme energieboost geven zodat ze moeiteloos de grote vakantie kan overbruggen.
Hebben jullie dezelfde plannen als ik?


Er gaat niets boven een hippe playsuit want in 1 wip ben je volledig aangekleed.
Geen getwijfel voor de kleerkast of de spiegel. 
Je bent onmiddellijk klaar om te vertrekken. 


Enkel het toiletbezoek verloopt minder vlot dan wanneer je een short of een rok draagt.
Voorlopig stoor ik me er niet aan omdat het draagcomfort top is.


aanpassingen:
- Ik tekende maat 36.
- De schouders vond ik te bloot waardoor ik 1.5 cm bijvoegde.
Vergeet dan niet ook je beleg aan te passen.
- Het bovenstuk werd versmald met 1.5 cm van op niets, van de oksel, naar de zoom van het VP.
- De mouwen werden ook versmald aan de zijnaad met 5 cm tot op niets naar de oksel
- De broek werd ook versmald met 2 cm vanaf het zakdeel (op niets) tot aan de zoom.
Deze aanpassingen hoef je natuurlijk niet te doen als je van iets wijdere kledij houdt. 




Fijn dat je even kwam piepen.
Groeten van MaZella



patroon: La Maison Victor - Kilkee playsuit (aug. 2018)
stof: luchtig katoen - stoffenwinkel in Leuven


4 opmerkingen:

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH