Zoeken in deze blog

woensdag 24 april 2019

Wrapdress.

Een streepje voor!

Het wordt stilaan warmer.
Je wil niet te lang voor de spiegel staan
maar gewoon je snel aankleden.
Wel, dan is deze wrapdress ook iets voor jou.
Het is een elegante jurk die je niet elke dag hoeft te strikken
want de overslag is vastgestikt in de taille.
#goedgezienvanfibremood
#instantklaar


Ik maakte de jurk zoals het werd opgegeven.
Een iets langere jurk zag ik direct zitten.
In mijn kast hangen korte en lange jurken maar nog geen zo'n halflange jurk.
Dus tijd om me daar eens aan te wagen maar wat bleek, bij de eerste pasbeurt,
dat dit echter niets voor mij was! #watdenkjij
Komt het door de strepen? 
Ik weet het zelf niet zo goed.


Het stond me helemaal niet misschien omdat ik het ook niet gewoon ben om zoiets te dragen.
Ik zette er dus de schaar ✀ in ...


Aanpassingen:
- de afgewerkte jurk werd ingekort: de roklengte is nu 56 cm.
- alle zijnaden werden versmald met  1.2 cm tot op niets naar de oksel




Fijn dat je even kwam lezen!
Groeten van MaZella



patroon: Vienna jurk - Fiber Mood / editie 4

10 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om te lezen en frisse ideeën op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op het eerste zicht was ik geen fan van de jurk. De rok was met nét iets te speciaal. Maar jouw versie vind ik oh la la zo mooi! Deze zou ik nog overwegen. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond de halflange versie ook wel iets hebben, maar de ingekorte versie is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kortere versie is beter ... Net als Lieve hierboven vond ik dit model het minst aanspreken (ik zag mezelf dat niet dragen en de tieners al evenmin (hun comment bespaar ik jou :-D)), maar jouw versie (korter dus) zou ik idd mss wel overwegen voor mezelf !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jouw versie echt super geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zo kort, veel meer jouw ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb lang getwijfeld om me op te geven voor deze jurk. En nu ik jouw versie (ingekort en stofkeuze) zie, heb ik spijt. Maar hij komt wel veel hoger in mijn lijstje nu...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw versie is prachtig.
    Zo één wens ik ook ... ;-)
    Aan dit jurkje ga je vast veel plezier beleven deze zomer.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, ik vond eigenlijk de langere versie het mooist als ik deze foto's zie... De breed uitlopende split komt zo meer naar voren en toont je mooie benen op een leuke manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerlijk gezegd zie ik niets verkeerds aan de langere versie, die staat je ook. Maar als jij je beter voelt in de kortere, dan heb je de juiste beslissing genomen. Ik vind beide versies mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH