Zoeken in deze blog

woensdag 10 oktober 2018

twinning

Voor alles een eerste keer!


Voor de eerste keer vond ik een lap stof die ik zowel 
voor mijn dochter als voor mezelf kon gebruiken.
#twinning

Plots, totaal onverwachts, lag die daar voor mijn neus.
In mijn hoofd zat al heel lang een twinning project
maar nog nooit werd mijn 'droom' werkelijkheid.


De jurk heeft een platte kraag, pofmouwen en een zwierige rok.
Dat is een schot in de roos!

De top, ja, daar trekken de ruches alle aandacht naar zich toe.
Op en top vrouwelijk.

aanpassingen aan de jurk:- de zoom werd met 5 cm verlengd
- Ik naaide ter hoogte van de taille een extra drukknoop aan de binnenkant.
De elastiek in de taille trekt aan het knopenpad als je gaat zitten
waardoor het gaat gapen en dat is nu net iets wat je dochter niet wil.
 #problemsolved


aanpassingen aan de top:
- lees je hier








Maakte je ook al een 'twinningproject'?
Ik lees het graag dus jullie mogen me overspoelen met links.
#ikbenbenieuwd



patroon: Crystel top - La Maison Victor (versie 1
                Minnie jurk - La Maison Victor 
stof: zwarte wemel: viscose- Framalo
        => 't leevn is voe de rappe (= haast je anders is de rol op)
ketting: H&M




Fijn dat je kwam lezen!
Groetjes van MaZella.


5 opmerkingen:

  1. Superleuk! De top kende ik nog niet, erg leuk ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet zo van de twinningtoestanden ;) maar hé dit zijn twee mooie stukken. Ik zat met die jurk in mijn hoofd, maar wist niet meer wat de naam juist was, hartelijk dank bij deze, hoef ik niet meer te zoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ... prachtig duo zijn jullie zo samen!
    Tot nu toe deden dochter en ik 1 keer aan twinning.
    Mooie top van jou. Ik ga het patroon eens even opzoeken.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hé, twinning!
    Het perfecte woord voor het stofje, 'zwarte wemel' ;-) , ik zoomde al even in om hem beter te zien, van ver dacht ik eerst dat het bloemetjes waren.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH