Zoeken in deze blog

zaterdag 20 oktober 2018

Naveltrui voor tieners! #freepattern

Prachtige print!


Wie Smospotten en snoesjes volgt zag zeker al kiekjes van 
haar laatste patroon passeren op het internet:
de Nelly jurk & naveltrui


Ik testte dit te gekke patroon uit.
In een wip zat, de naveltrui,  in elkaar.
Naaien hoeft voor mij niet altijd ingewikkeld te zijn.
Een snel-klaar-project weet ik zeker ook te appreciƫren!
Kan je al raden wat er klaar ligt in mijn naaikamer?
Ja, natuurlijk nog een Nelly!!!




Ook zin om aan te slag te gaan met dit gratis patroon?
Vergeet dan niet om je creatie te delen op social media:
#nellynaveltruitje  #nellybellyshirt
#nellyjurk #nellydress



stof: Framalo - kraanvogels  



Fijn dat je even kwam lezen!
Groeten, MaZella


2 opmerkingen:

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH