Zoeken in deze blog

zondag 27 mei 2018

Tropische Genova

Tropische Genova




Met deze temperaturen kun je niet anders dan zomerse creaties maken.

Een jurk met zwier die comfortabel rond je taille zit en
de vlindermouwen, ja, die geven het geheel een vrouwelijke toets.
#schotinderoos

  

Deze jurk kun je met gemak op één dag in elkaar boxen 
als je een vlugge naaister bent. 
Ik ben helemaal het tegenovergestelde dus deed ik er net iets langer over.
Dat ik veel & lang naai daar ben ik me bewust van maar vraag me niet om iets 
rap-rap te doen... nee, dat gaat gewoon niet. 
Dan is alles schots en scheef gestikt.
#ikhaateentornmesje


De jurk zat bij de eerste pasbeurt als gegoten!
#oef




patroon: genova jurk - la maison victor mrt/apr. 2018
stof: Veritas
lint: naaiwinkel Demyttenaere



Fijn dat je even kwam piepen!
Groetjes MaZella


13 opmerkingen:

  1. Mag ik vragen welke mat je gekozen hebt om te maken? Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zomerjurk! Ziet er een heel leuk model uit om te dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja... dat is het ook gewoon. Hangt zalig rond je lijf. Een aanrader zou ik zeggen.

      Verwijderen
  3. Echt een hele leuke! Je staat goed met die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is lief. Ik draag het heel graag! Een frisse kleurrijke zomerjurk.

      Verwijderen
  4. Héél mooi, als uit de winkel! Wil ik ook nog maken, maar eerst een bloes afwerken die hier al ligt van vorige zomer:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci. Zo'n mooi compliment. Niet twijfelen gewoon doe en je zilt het je niet beklagen

      Verwijderen
  5. Prachtig stofje, staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt waarlijk verliefd op deze versie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een schoontje, dat is het perfecte stofje ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH