Zoeken in deze blog

maandag 27 maart 2017

Zwier & zwaai!

Een zomerse suspender skirt.

Ik gebruikte hetzelfde recept net als hier want het is zo eenvoudig om te maken en het resultaat blijft even prachtig . Eigen bof stinkt zeker?  Ben je ook zo dol op mooie knopen net als ik? Uren zou ik zitten gapen op die muur vol plastieken tubes. Dan neem ik er eentje uit om het bij mijn stof te houden. Daar sta ik dan te twijfelen, na te denken,... waarschijnlijk wel raar om me soms zo bezig te zien! #pratentegenmezelf


Hebben jullie ook genoten van de zon net zoals ik? Mijn humeur krijgt direct een boost als de zon schijnt op mijn huid maar die vrolijke kleuren zit daar natuurlijk ook voor iets tussen.  







patroon: knippie aug/sept 2012
                stroken: 9 cm breed - 75 cm lang
                elastiek:35 cm
stof: Mondepot - giveaway 
knopen: gekocht in een heel klein tof winkeltje


Veel leesplezier!

Groetjes,
MaZella


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH