Pin it & make it!

 Suspender skirt! 


Ik pinde een hele tijd terug deze foto en onmiddellijk wist ik 'dat' maak ik ooit wel eens. Wel die OOIT werd NU! Eindelijk een suspender skirt in huis. YES!!!

Ik gebruikte als basis een eenvoudig patroon: een simpele rimpelrok. Die rok werd gecombineerd met grote knopen, twee brede stroken & een T-shirt met streepjes.  Hoe simpel kan naaien eigenlijk zijn?
Nu wachten tot het warmer wordt zodat we 'suspender' kunnen combineren met blote benen.













patroon: Knippie - aug/sept 2012
               stroken: 9 cm breed en 75 cm lang
               elastiek: 35mm
stof: Mondepot (So Popo Sew: giveaway)
knopen: gekocht in een klein tof winkeltje


Vele groetjes!
MaZella

Reacties

ma marijke zei…
Zo leuk! Heel mooi gemaakt!
Sandy Cloots zei…
Inderdaad, hoe simpel kan het zijn. De grijze stof gecombineerd met een streepjesshirt, perfect!
Me Toezie zei…
Super! Ga ik ook eens proberen!
Simpel kan toch zoooo mooi zijn hè
wendy blomme zei…
Zo eenvoudig en mooi! Dat wil ik ook wel eens proberen!
Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)
Barbara zei…
Tof idee! Less is more!
Lunatiek zei…
Oh zo tof!! Ja, ik ben fan!! Laat het blotebenenweer maar komen!
Madelief zei…
Hoe retro en hip tegelijk!
Heel leuk! Minder=meer in dit geval!

POPULAIRE BERICHTEN

Krullen zult ge zien!

Wiiiiiiii.... I'm happy #GROTEgiveaway

Slaap zacht, lieve schat!

Testing the Frida Top #compagnieM

GIVEAWAY #patronen

Zalig warm lijnenspel

gratis tutorial #potlodenrol