Zoeken in deze blog

donderdag 8 december 2016

Wallet... mijn allereerste keer!

Project #17


Basis.... dat is het!
Ik hield het eenvoudig omdat ik nog nooit met zulke materialen zoals kurk, leer, skai, ... had gewerkt. Het zekere voor het onzekere (en zo voelde ik me wel) nemen want ik wou dat dit project zou slagen.  Onmiddellijk moet ik je vertellen dat ik totaal geen tassenmaakster ben. Het spreekt me niet aan. Waarom? Geen idee maar elke keer als een blogster haar tas, handtas, laptoptas, ... op het internet gooit kijk ik steeds vol bewondering naar haar creatie. Een tikkeltje gezonde jaloezie.


Marte bracht een nieuw patroon uit 'wallet project #17'.  Dit was ideaal om mijn 'angst' voor tassen te overwinnen omdat het gewoonweg simpel en helder is uitgelegd mbv duidelijke foto's.  Die materialen zijn ook tof om mee te werken want die rafelen niet.


Kun je recht snijden?  Kun jij op de gevraagde plaats stoppen/beginnen met naaien? Kun je recht stikken? Heb je anderhalf uur de tijd? Wel dan is dit patroon geknipt voor jou!  #yesyesyes
Bezoek de website van Compagnie M want daar kun je kennis maken met verschillende materialen en stijlen! Ook op Instagram kun je inspiratie opdoen. Check this out:  #walletproject17.





Laat met fierheid je label zien!
Happiness is homemade!


stof: stofopzolder
patroon: Compagnie  M - Wallet project #17
K-bas: een ideale webshop met toffe  fournituren en materialen .

14 opmerkingen:

  1. ah tof! Meteen geblogd. En bedankt voor de leuke blogpost. Ik ben fan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh!!! Zo schoon!! Gij laat er geen gras over groeien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, ne portemonee das weer eens iets anders, en rap resultaat, plezant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Same feelings als naaister.
    Schoon gedaan, jij verlegde alvast je grenzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, zeg! Staat op mijn lijstje om in de toekomst eens te proberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Wallet, mooi materiaal. Ik mag er binnenkort ook mee aan de slag met dat kurk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan!

    Ik kan heel erg genieten van andermans zelfgemaakte tassen enzo, maar zelf vind ik het echt niet leuk om te doen... 't is niet dat ik er bang voor ben of het te moeilijk vind..

    dus ik blijf maar genieten, hier bijvoorbeeld :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel tof!! ik vind dat project 17 echt tof, moet ik me ook eens aanschaffen denk ik :-) en bij jou meteen de vrees voor tassen weg nu? op naar de volgende ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, ik vind die kurkleer echt tof, maar twijfel nog steeds of ik het wel 'proper' genoeg ga kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH