Zoeken in deze blog

zondag 10 juli 2016

Speelproof met dit pakje #summerfeeling

Ja, dat is het!




Direct toen ik de La Maison Victor juli/aug in mijn brievenbus kreeg omcirkelde ik de foto, op de inhoudstafel, met het Milla pakje. Zoals vele mama's denk ik!  Zoiets had dochterlief echt nodig want kleedjes zijn wel leuk maar om te spelen zijn ze niet echt handig. Altijd zorgen dat je netjes zit zodat niemand je onderbroek kan zien is héél lastig op die leeftijd.  Met dit Milla pakje moet ze zich van niets meer aantrekken enkel spelen en volop genieten! #speelproof #meisjesachtig
Het pakje werd onmiddellijk goedgekeurd! Ik moest niets aan het patroon veranderen, gelukkig, want het was precies voor haar lijf gemaakt.


Ik stak tussen de rok & het bovenlijfje een sierlint maar enkel aan de voorkant. Zo ééntje met frussels!!! #veritas   Wist je dat ik uren  (#feloverdreven) op mijn knieën zou kunnen zitten om het juiste lintje te vinden? Ik doe het natuurlijk altijd met plezier want ik schuif dan alle lintjes uit, wrijf & voel eraan. Zalig toch! Kun jij daar ook van genieten van al die fournituren en het zoeken naar het juiste exemplaar?







 Deze keer dook ik in mijn kast met restjes... moet ook eens gebeuren! Toch?


Je kunt mij ook, vrijblijvend, volgen via Pinterst, Bloglovin' of Instagram!


patroon: La Maison Victor juli/aug - milla pakje
stof: stofopzolder - sister grey
parels: uit dochterlief haar knutseldoos
sierlint: veritas

16 opmerkingen:

  1. Heerlijk pakje! Staat bij mij ook hoog op de to-sew lijst. Leuk idee om twee verschillende stofjes te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo in die 2 verschillende stofjes!
    Ik ga er mij binnenkort toch ook eens aan wagen met mijn wildebrasje in huis dat zich toch graag meisjesachtig kleedt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Hoop dat het even mooi weer blijft zodat dit toffe pakje vaak gedragen kan worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi met die 'frussels'! Een heel andere versie dan de mijne, maar ook supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk met die frutsels en ook die houten bolletjes aan het uiteinde vind ik top! Onhou ik voor volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Deze staat hier ook op de planning!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk!!

    Bij mij zorgt het zoeken naar de juiste fournituren vaak voor een hoop frustratie omdat ik vaak geen perfecte match vind ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He zo tof, die 'frutsels'! Ga ik onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! Ik dacht, bij het zien van de foto, dat het een topje en rokje was. Maar zo leuk dat het aan elkaar hangt. De 2 stofjes samen zijn geweldig. Ideaal voor een een jongedame :-) HEEL tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig jurkje is dit geworden zeg, staat haar super hoor...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toppie! Dacht eerst dat het een setje was van een rokje met top :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het staat haar prachtig! Leuk gedaan die frullekes ertussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kan zien dat de dochter het zalig vindt in haar nieuwe pakje!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH