Zoeken in deze blog

zondag 8 mei 2016

Ik ging het eens bij een ander halen! #Austin #Texas

Here is Catwoman! 


Het internet staat vol met leuke websites, webshops en ik pin alle toffe zaken net zoals vele anderen! Deze week ging ik aan de slag met een patroon dat ik online kocht bij Dana.
Een toffe & creatieve dame uit Texas.
Iemand die haar kent en ik bedoel dan 'virtueel'?
 Haar foto's zijn prachtig, de kleuren zijn fantastisch en wat ik nog het belangrijkste 
van allemaal vond was dat haar patroon veel variaties bevat!!!





Ik gebruik natuurlijk graag een patroon opnieuw - want dit zou echt zonde zijn van je tijd - maar als je nog eens een variant kunt maken ... dan is het helemaal geslaagd!   
Neem zeker eens een kijkje op haar website want je zult het net zo fijn vinden als ik.


Ik koos om het gevoerde topje, zonder mouwen, te maken want met de felle zon,
van de afgelopen dagen, was dit model héél ideaal om 's morgens aan te trekken.
Het is eenvoudig, mooi & speels doordat het onderste stuk wijder valt.
En de een knoop & een lus, op het achterpand, zorgden ervoor dat ze het
gemakkelijk kon aan- en uittrekken.

Ja, de handleiding die je erbij krijgt is ook even uitgebreid als het patroon zelf.
Opnieuw heldere foto's (in kleur), duidelijke uitleg kortom een fantastisch geheel.
Iedere beginneling kan dit patroon zonder externe hulp maken, echt waar!
Voor 10 dollar of  8.5 euro is dit patroon van jou!












VOLG MIJ VIA BLOGLOVIN' of via INSTAGRAM


patroon: made everyday - first day dress
stof: zomaar gekregen van een vriendin! x


11 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan, lekker zomers!
    Ik ben ook fan van Dana! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fleurig! Ideaal zomer gerief!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke top! Lekker fleurig.
    Ja, Made is mij zeker bekend, het was een van de eerste blogs die ik volgde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof patroontje, mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende ze ook al (virtueel) en maakte een aantal van haar gratis patronen in mijn beginperiode :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi!! Ook ik was al fan van Dana :-) Lily's eerste communiejurkje was gebaseerd op de 'first day dress'. De sluiting achteraan was ook met een knoopje en een elastiek. Eigenlijk nooit stilgestaan dat zo'n topje ook wel megaschattig is! Heel leuke top is het alleszins geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Altijd leuk als je een stofje cadeau krijgt :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH