Zoeken in deze blog

vrijdag 27 mei 2016

Echt braaf!! #evamouton

Ik ben een geluksvogel!

(in 't West-Vlaams: ik benne a sjansjaard)


Ik moet je natuurlijk al niet meer vertellen dat ik haar een toffe madam vind.  Haar mopjes & haar illustraties weten steeds een glimlach op mijn gezicht te toveren. Wil  je ook zo'n gezicht? Neem dan zeker HIER eens een kijkje en wees gerust je zult er geen spijt van hebben. Ik koos alvast een grappige cartoon uit om jouw gezichtsspieren op te warmen.

eindelijk bv - eva mouton
link naar dit bericht

Nu komt het goede nieuws...  Ik kreeg persoonlijke post van Eva!!!
Een heel speciaal pakje vol met creatieve creaties.
Ik had deze keer niets besteld, nee echt niets.
Ik kreeg zomaar een mooi pakketje om weg te geven.
Waarom dadde???


Een heel kort verhaal omdat ik weet dat jij die reden zeker wilt weten:
Het internet daar begint het allemaal mee hé.
Virtueel heb ik Eva Mouton ontmoet en er ontstond een leuk gesprek.
Ja, van het één komt het anders dus...
Eva schenkt 5 strijkapplicaties aan mijn lezers en dit doet ze gewoon (ja, zomaar)
omdat  zij mijn blog echt wel tof vindt.   Ze is een fan van mij!  Hoe cool is dat?!!
YES!!! 
Wiiiii!!!!!
Iedereen krijgt natuurlijk graag complimenten maar van deze, van Eva, deed echt deugd.


Bij het zien van mijn vorige creaties deed ze waarschijnlijk 'Wiiiiiiiii'. (hihi)



Wil jij ook Ã©Ã©n van de 5 sjansjaards (gelukzakken) zijn?  Doe dan snel mee met deze giveaway want veel hoef je niet te doen  om kans te maken op één deze te HIPPE strijkapplicatie!

Deze actie loopt tot en met 9 juni 2016.
- Deze actie is enkel voor Belgische  deelnemers anders lopen de portkosten te hoog op. -

 


 Dochterlief maakte zelf, snel, deze vlaggenlijn want een feest zonder vlaggenlijn is geen feest, hé!







Ik heet Jan en ik ben niets bijzonders (7+)Wat ik zou kiezen?
- dit leesboek want mijn dochter is dol op lezen en je kunt het    laten signeren door Eva zelf!!!   Keicool!



22 opmerkingen:

  1. hoe cool is dat!!! dankjewel zeg!! ik koos de eenhoorn applicatie, die vond ik héérlijk!! maar zoveel leuke dingen zeg!! zo tof ook, dat zo van het een het ander kwam... leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga voor de walvis, nog een stofje liggen dat daar per-fect bij past!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk! En wat een geweldige madam die Eva! Ik doe heeeel graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mo zo lief van haar!
    Dikke kussen van nog een fan van je blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai Mazella, jij bent inderdaad een sjansaard! Eva heeft gelijk, jouw blog is tof :) Rainbows wil ik wel. Aan kleur en vrolijkheid heb je nooit genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt ook gewoon een superleuke blog he :)

    En amai, ik moet die webshop eens op mijn gemakje bekijken, zoveel leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Juist de webshop bezocht: veel te veel leuke dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Gelijk heeft ze dat je een toffe blog hebt!
    Zowel de dochter als ik zijn zot van regenbogen dus ik waag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik koos het cactuskaartje omdat mijn zusje op het moment helemaal in to cactusjes is <3
    Eerst kijken voor een ander, dan pas voor mezelf :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook fan!!! Ze is zoooo grappig! Niet te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik woon dan wel in het verre Limburg maar een sjansjaard ken ik ook :-)
    Hope 2 B 1 soon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kado! En dat ze fan is begrijp ik wel ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo'n leuke shop ! (hellup mijn portemonne !)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. veel te leuke webshop,
    ik koos de coole magneten :)
    het cactusstofje veranderde hier al in een jurkje !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig zeg! Je blog is ook erg leuk, Eva heeft helemaal gelijk :-). Ik kies panda- en pinguïn magneten, zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ben zo hard van van Eva! En ik koos de verjaardagskalender trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat jij een superblog hebt, wist ik al lang ;-)
    Inderdaad supercool is dat!
    Ik koos voor de cactusstrijkapplicatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk, deze blog. Ik kwam er op uit via google, op zoek naar een voorbeeld van een patroon. Meteen zie ik hier een leuke give away van de geweldige Eva Mouton, dus daar doe ik graag aan mee. Ik hou van kleur dus een regenboogje kan er altijd bij!
    Ik ga je blog meteen ook volgen, want ik wil hier wel vaker komen lezen.

    Ohja. Ik koos de konijntjes-tote bag!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH