Zoeken in deze blog

dinsdag 5 april 2016

the simple dress #kaatjesnaaisels

Cute!

Iedereen zal dol zijn op dit simpel kleedje dat weet ik zeker! Ik ben alvast in de wolken met dit nieuwe patroon van Kaatje Naaisels.  Meisjes van 2-12 jaar zullen straks met die nieuwe 'simple dress' verschijnen aan de schoolpoort.  De naam van het patroon verklapt onmiddellijk ook de moeilijkheidsgraad want die is inderdaad very easy!
De elastiek in de taille was het detail waar ik direct dol op was. Iets heel simpel maar dit gaf het jurkje een speelse look. Ideaal om buiten mee te ravotten, om touwtje te springen op de speelplaats,...

Het patroon verscheen pas gisteren, 4 april, ja... ik hoor je hardop denken 'amaai, en nu al klaar?? Inderdaad voor één keer ben ik een rappe naaister/blogster!   Ik zag dit bericht verschijnen in bloglovin' en daarna ben ik direct naar mijn printer gehold - dit deed ik dus echt hé - om de blaadjes met een grote smile in ontvangst te nemen. Ik galoppeerde verder & intussen verzamelde ik mijn patroonpapier, potlood en schaar.
Twee uurtjes later ... ... ...

Geniet mee van mijn versie van 'the simpledress' en daarna downloaden (link staat onderaan dit bericht) die handel want je zult het je niet beklagen!!  

















Kaatje Naaisels.
 Je hebt een tof patroon op de wereld gezet. 
De uitleg is duidelijk en de foto's zijn glashelder.
 CHAPEAU!!!!


stof: punta di roma - Hotstof (ik gebruikte die stof ook hier)
patroon: Kaatje Naaisels - the simple dress - GRATIS patroon
applicatie: Veritas

13 opmerkingen:

  1. Amai, da's heel snel inderdaad! Maar tof he! Ik vond het ook meteen geweldig toen ik het zag, ik denk dat die deze zomer veel gemaakt zal worden. Een leuk jurkje dat ook nog lekker comfortabel is :) Mocht ik een meisje hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om heel eerlijk te zijn was ik op het eerste zicht niet echt fan van de jurk. Maar die van jou is helemaal mijn smaak! Die applicatie maakt het helemaal af.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi. ik ga sewes aan de mijne beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi. ik ga sewes aan de mijne beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snelle!!! Heel leuk met die applicatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, jij zet er haast achter, hihi. Mooie variant!! En zie nu pas dat elastiekje enkel in de zij zit..dacht vanmorgen over hele breedte..erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat gaaf dat je hem yo snel naaide, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hola pola, wat een snelheid! En wat een mooi resultaat! Tof gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh keimooi! Zo spannend om het eens op andere meisjes te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja gij zijt rap seg!!! Schoontje, helemaal eens dat wordt een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Dat jurkje moet ik zeker ook is gaan maken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai, dat gaat hier weer snel, heel tof jurkje, wil ik ook nog wel maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH