Zoeken in deze blog

zondag 9 november 2014

Verkleedpartij!

De brievenbus!

Deze week stak er een briefje in onze brievenbus.  De Chiroleidsters hadden een opdracht voor mijn dochter: 'Kom zondag verkleed als schaap naar de Chiro want samen met alle andere kapoentjes  trekken we naar de kinderboerderij.'  




Oh, zo'n leuk thema! 

Samen, met mijn dochter ,keken we op Pinterest.
Heel weinig ideetjes te vinden.  Of beter gezegd NIETS te vinden. Verdorie
Ik trok, dan maar, mijn stoffenkast open . Ik keek, samen mijn dochter, wat we eventueel zou kunnen gebruiken.
Ja, een wit dekentje van de Zeeman. 
klik voor de link 
Lekker zachte fleece. Ideaal dus. 
De volgende dag trok ik naar de Action
Het Mekka voor de naaister en voor vele anderen. 
Ik zag daar witte bolletjes aan een touwtje. 
IDEAAL!
2.70m voor 51 eurocent! Zo'n lage prijs! Belachelijk laag!
Ik twijfelde geen moment!
 

Kijk eens hoe zacht die bolletjes zijn! 
Met een beetje fantasie zie je zo het witte schaap al voor je.

foto: rug 

Oh, perfect is het niet... 
Deze keer heb ik NIETS gelitst! 
Zo zottekes ben ik nu ook weer niet.
Het is verkleedkledij en die zal waarschijnlijk na zondagavond
kapot of gescheurd zijn. 
Ja, Chiro is om te spelen en te ravotten!

  






















Het kunnen niet altijd even prachtige werkjes zijn die vanonder mijn machine rollen.
Zo'n eenvoudig verkleedjurk moet ook kunnen.
Dochterlief was dolgelukkig... en daarvoor deed ik het natuurlijk!!!!


8 opmerkingen:

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH