Zoeken in deze blog

zaterdag 22 november 2014

Level 4!

 GO GO GO DORA  MAZELLA

Het tweede deel van stof voor durf het zelvers.
Oh, die trui (op pagina 58) trok onmiddellijk mijn aandacht!





Ik vind zulke truien erg tof!

Als ik zo'n eentje (met 2 soorten stof) zie in de winkel neem ik die altijd even vast om te bekijken hoe die precies in elkaar zit. Belachelijk? Oh, daar trek ik mijn nu eens niets van aan. Terwijl ik, onbeschaamd, die trui binnenstebuiten draai, droom ik van mijn exemplaar. 

Ik koos voor, mijn dochter, een 'appelblauwzeegroene' stof. 
Ja, op de foto lijkt het precies op donkerblauw hé?! Of toch niet??
Er zit in het bovenstuk ook een zilverdraad die zich niet gemakkelijk laat fotograferen.



Waarom precies die kleur? Ik zal je het eens vertellen.
 Wel, mijn kast die wil vermageren!!!
Ik ben dus moreel verplicht om die overtollige kilo's te verwerken.
De eerste 'kilo' werd, vorige week, reeds verwerkt tot bloes.
Nu, de tweede 'kilo', werd een cozy trui!
Bronzen knopen.
Gebreide stof met glitters. 
Meisjes zijn dol op glitters!






DE eerste trui voor mijn dochter!
Ik maakte voordien enkel jasjes (die zij droeg als trui)  voor haar.
Ik ben best wel fier op mijn resultaat.
Op naar de volgende!

9 opmerkingen:

  1. Heel leuk en fijn dat je daarmee wat voorraad verwerkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi patroontje he! En goed gecombineerd met de bronzen knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke trui! Mooie combinatie en de knopen maken hem helamaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een zalige trui! Zou hem zo voor mezelf willen :-)
    Mag ik even een vraagje stellen: Heb jij het bovenstukje verstevigd met vlieseline? Zoja, welke vlieseline?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle 4bovenstukjes werden verstevigd. ik gebruikte de H180 en naadband aan: hals, schouders en armsgat.

      Verwijderen
  5. Dank je wel voor de reactie! Dat heb ik nog in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH