Zoeken in deze blog

dinsdag 5 augustus 2014

Superzacht!

Wat heb ik toch geluk hé!
Dit schooljaar start ik in een nieuwe klas. (lees: lokaal)
Ik mocht mijn klas zelf 'inkleuren': kleuren kiezen
Ik mocht mijn klas decoreren, ...

Direct wist ik welke kleuren ik wou: okergeel en blauwgroen. Dat wordt het, zeker weten!
Met hulp van enkele collega's was mijn klas  snel & volledig geschilderd. Nogmaals bedankt!

Ik wou dit jaar ook mijn 'leeshoek/zithoek' aanpakken. Ja, ik leg de lat soms te hoog maar daar pep je van op :) Die moet knusser en gezelliger worden. Elke keer in juni zeg ik tegen mezelf: 'Maak eens kussentjes want dit zou toch zoveel leuker zijn'! Eindelijk worden woorden omgezet in daden. 20 kussens!!!









Wat vinden jullie van de combinatie: stof & verf?
Ik hoop dat mijn kapoenen het even leuk vinden als ik!



stof: Framalo
binnenkussen: ikea -

16 opmerkingen:

  1. Hele geslaagde kleurencombinatie. Je zou met plezier in de klas zitten en dan al zeker in de leeshoek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, een heel werkje, maar wat een prachtresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! 20 kussens, dat gaat er geweldig uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai!!! ZOOOO mooi!!! Die kindjes hebben toch geluk met zo'n turbo-juf als jij hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Prachtig! Zou ook wel zo een klas willen, ruilen met mijn containerklas waar ik nu vertoef ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt een super leuk hoekje met al die kussens.Mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi! Super kleur- en stofjescombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het gaat er niet om wat wij er van vinden maar wat jij en de kinderen! er van gaan vinden ;)

    Maar het ziet er wel heeeel mooi uit, geniet maar van dit moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastisch ziet dat eruit! Zowel de kleurtjes in de klas als de kussentjes, daar ga je nog veel geniet van hebben! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zalig , zo'n mooi getint klasje en zoveel zachte 'leeskussens' !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. amai dat word zeker en vast de tofste klas van gans je school.Die kussentjes zijn heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH