Zoeken in deze blog

donderdag 21 augustus 2014

Me and Mister Black!

Soms...

Als ik stofjes zie - en ik bekijk er veel - dan heb ik bij sommige stofjes onmiddellijk een goed gevoel.
Ik weet wat ik ermee gaat doen en hoe ik het ga verwerken. Dit zwart stofje zag ik op de website van Liesellove! Het had iets speciaals. Iets wat ik nog nooit op het FB of op het internet had zien verschijnen.
Lies was zelf ook erg benieuwd! Ik heb haar geduld op de proef gesteld want dit kwaliteitslapje lag nog een maand in de kast, te rusten, voordat het naald voelde.


Je kijkt naar deze stof en DAN
ofwel je voelt hetzelfde als ik (love)
ofwel haak je af ! (hate)

Durf jij dit ook...eens iets kiezen wat een ander nog nooit heeft gekocht??








patroon: gingerbread - Homemade Mini Couture
stof: liesellove
schoenen: Jules & Julia


8 opmerkingen:

  1. inderdaad... you hate it or you love it ;) I LOVE IT :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heel geslaagd!! Gedurfd, maar zeker en vast geslaagd en bij deze een volgertje bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een beetje een gewaagde keuze, maar als het van de webshop van Lies komt, zou ik het ook wel durven kopen :) Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice! Gewaagd, maar absoluut geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wau heel mooi en zeker doordat het hondje zijn kontje terug kreeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH