Zoeken in deze blog

maandag 30 juni 2014

De vakantie in met PIM!

Een broek vol met monsters!

Ik ging deze keer aan de slag (voor de eerste keer) met een patroon van Zonen 09.
De moeilijkheidsgraad valt best mee. De handleiding is perfect uitgewerkt zodat iedereen dit broekje kan maken. Een échte aanrader zowel voor beginnende als gevorderde naaisters.

Heb je 2 uurtjes tijd? Wel... kruip dan snel achter je naaimachine om deze PIM te maken.




Ik maakte versie c maar dan zonder de lintjes (aan de zakken).
De broekspijpen werden ook verlengd.








ja, de achterkant .... daar loopt de tekening niet door.
Hoeft dit? 
Mijn grote monster vindt het alvast niet erg! 



stof: stoffenkamer monsterstof - sweaterstof
        meky shop: gele tricot

3 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk! Geweldig hoe je het voor elkaar kreeg dat het monstertje zijn armpje weer kreeg! Het stofje is lekker stoer. Ik vind het niet storend dat het achter niet doorloopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel oog voor detail!!! Wat een afwerking!! Supershort!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH