Zoeken in deze blog

zondag 12 januari 2014

Koopjes in de stoffenwinkel!

Stoffenhuys Paulette

Gisteren op stoffenjacht geweest in Oostende! Ik moet toegeven dat het de moeite was.
Op onze eerste stop bij Paulette (Torhoutsesteenweg 479) kregen we te horen dat ALLE stoffen, jaja je leest het goed, ALLE stoffen afgeprijsd waren: - 50%!!!  Zelfs de stoffen van Timeless Treasures, Michael Miller en nog vele anderen!
Echt de moeite waard om eens tot daar te rijden want de eigenaars zijn Ć©cht vriendelijke mensen.

Een greep uit mijn aankopen.. de rest hou ik als verrassing! 
deze stof is wit en bedrukt met GLITTERkroontjes
een stof om een feestkleed mee te maken
ja, als een meisje deze stof ziet...
is ze inderdaad onmiddellijk VERKOCHT!


Onze tweede halte was in de Koebrugstraat. Een veel grotere winkel, enorm is eigenlijk het woord!
Opnieuw een vriendelijke bediening, veel keuze, verschillende materialen waaronder ook de nieuwe modestofjes!  Vele stoffen voor erg kleine prijsjes... ongelofelijk dat de prijs zo laag is!

stof van 4 Roses 


Dus 2 aanraders in Oostende!!!





1 opmerking:

  1. ik ga toch eens naar daar moeten rijden hoor.Zo'n mooie stofjes en voor -50% is het wel eens de moeite

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH