La Maison Victor!!!!!!!!!!


Beste blogger, naaisters en andere creatievelingen!!!

Deze namiddag liep ik toevallig de Standaard Boekhandel binnen.
Rustig snuffelen tussen de tijdschriften... dat is iets wat ik graag doe!!!
Mijn oog viel op dit nieuw ding: La Maison Victor.
hun website... klik hier
Jouw klik wordt beloond hoor want op hun site loopt momenteel een WEDSTRIJD... en geef toe iedereen wint toch graag iets?! Of niet soms?!
met dit woord keyhole-techniek wordt de vraag snel opgelost... succes!


Het boekje brengt eenvoudige en vrouwelijke modellen met een speciaal accent uit!
Zelfs de kinderen krijgen een plaatsje in dit tijdschrift: prachtig toch!!!
Er staat bij elk patroon een link om online een filmpje te bekijken ~ stappenplan!
Dit lijkt, volgens mij, een hele sterke stroef!!! 





HAAST JE NAAR 
JOUW WINKEL 
om dit prachtexemplaar
te kopen :)


bron van de foto's: uit mijn boekje 'La Maison Victor'


Reeds meegewerkt?
Enkele tips ivm dit tijdschrift?
Opmerkingen ivm dit tijdschrift?

Laat het gerust weten.... laat een berichtje na!!!

Reacties

van as zei…
Ik zag dit blad vandaag in de wolwinkel maar was niet te koop. Ik zou graag nr. 1 nog hebben. Waar kan ik hem kopen in rotterdam nooord.
je kunt deze allen via hun website kunt aankopen: www.lamaisonvictor.be

POPULAIRE BERICHTEN

Krullen zult ge zien!

Wiiiiiiii.... I'm happy #GROTEgiveaway

Slaap zacht, lieve schat!

Testing the Frida Top #compagnieM

Restjesverwerking! Hoe doen jullie dat?

GIVEAWAY #patronen

Zalig warm lijnenspel