Zoeken in deze blog

vrijdag 27 december 2013

Bedankt & mijn to-do list!


Een tijdje geleden postte ik dit bericht!!
Eens kijken of mijn to-do list was is afgewerkt.  Oh , ja... toch een paar dingen kunnen wissen van mijn lijstje!

Ik wil toch de mensen bedanken die de tijd even nemen om mijn 'blogske' te bekijken.
Het staat duidelijk nog in de startblokken maar dagelijks en/of wekelijks probeer ik mijn blog verder uit te breiden!

De kille en koude maanden komen eraan...
Met de stoffenbeurs, in Brugge, in het vooruitzicht kan de winter voor mij al niet meer stuk.
Het getokkel en getik van mijn naaimachine zal mijn wederhelft weer, af en toe, dwingen om zijn koptelefoon op te zetten terwijl hij tv kijkt. Gelukkig doet hij dit allemaal zonder morren en zagen! Hij is gewoon een superventje! Mijn dochter en zoon worden er ook alleen maar vrolijk van... zelfgemaakte kleertjes vinden ze super. Ja, en ik... ik ben content dat alles zo mag verlopen.


 mijn To-Do list (deadline 31 dec. 2013):
- pyjama voor dochterlief
- pyjama voor mijn stoere kleine vent
- rok voor mezelf
- kleedje voor dochterlief
- hemd voor mijn kleine kadet
kleed  voor mezelf
- jasje voor dochterlief

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH